neděle 26. srpna 2012

Malá giveaway k oslavě prvních 10 čtenářů

Tak už mám 10 pravidelných čtenářů a mám z toho docela radost, protože vlastně ani moc nevím, k jakému typu blogů bych se zařadila, prostě píšu o všem a o ničem.

Ke dnešnímu dni mám 2400 návštěv od prvního příspěvku 19.3. 2012. 
Nejčastěji se ke mne čtenáři dostali z vyhledávání na google.cz, google.com a google.sk.
Většina čtenářů je z České republiky, následuje USA a až poté Slovensko.

Tak nevím, co mi vlastně tyto statistiky říkají, ale každopádně pokračovat v psaní blogu budu, protože se najde někdo, kdo mě alespoň někdy čte :)

A teď o co bude giveaway? O paletku Pretty, která se skládá z dvou kompaktních pudrů, dvou tvářenek, dvaceti očních stínů a pěti rtěnek. Je vhodná asi i jako dárek, já sama jsem jednu také podarovala, protože velké paletky vůbec nepoužívám. Téměř vždy a všude s sebou tahám odsypky pigmentů :D Vyjímečně nějaké klasické stíny.

www.strawberrynet.com

 Jaká jsou pravidla účasti?

1. Být veřejným čtenářem blogu přes GFC (do komentáře mi napište svoji přezdívku).

2. Napište odpovědi na mé dvě otázky :)

O čem si u mne počtete nejraději? 
A o čem byste si přečíst chtěly a mě o tom napsat nenapadlo?


3. Do komentáře připojte svůj email.
4. Ti, kteří mě již sledovali budou v případě účasti zařazeni do losování 2x.

P.S. Giveaway ukončím, až budu mít 3000 návštěv..

58 komentářů:

  1. sledujem (Monika T.)
    Páčia sa mi tvoje kozmetické posty:)
    A ja osobne by som uvítala tvoje outfity:)
    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O outfitech jsem uz premyslela, protoze jsem si koupila krasne saty, ale kdyz je vyfotim na zemi, vubec tak krasne nejsou :D Jen na mne v konfekcni velikosti 40 a vysce 165cm asi take ne :(

      Vymazat
    2. No, za pokus to stojí :) (aj ja mám 165 cm :D)

      Vymazat
  2. 1. Monika Hrubá

    2. Já čtu ráda recenze na kosmetické přípravky.
    A číst bych chtěla stále recenze :-) v současné době mě zajímají výrobky na problematickou pleť a nebo se mi líbí také články o domácích mazlíčcích

    3. monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O mazlicich by to nemel byt problem, o vyrobcich na problematickou plet asi bohuzel take ne diky tomu, ze jsem vysadila antikoncepci :(

      Vymazat
  3. Lady McFly

    Obávám se, že jsem dnes na blogu prvně, ale prošla jsem si pár tvých článků a rozhodně bych uvítala nějaké ty receptíky :).

    Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju jako dejnicka, to už asi viš:-D
    Nejraději jsem četla o tvých kočičkách, ale i kačenkách, protože tím jsi jiná než ostatní blogy a já se tak i poučila v úplně nové oblasti. A taky se mi líbil moc článek army wife, kde ses nebála otevřeně sdělit své názory. A vlastně o tom bych chtěla číst dál- o zvířátkách a tvých názorech na různé věci;-) Mohla bys pro začátek zkusit např nějakě tagy. Nebo co točit videa, o tom jsi nepřemýšlela?
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee vidis, musim nafotit kotatka :) Tak kdyz mi poradis, na jaky tag se vrhnout, je jich hrozna spousta :)

      Videa zviratek bych klidne nejaka natocit mohla, ale mam jen ten svuj predpotopni fotak :D

      Vymazat
    2. Jo koťátka prosím!:-*
      Mě třeba teď hodně bavil tag co jsem četla u Černé Moory a Lucie- Kdybych byla milionářkou...ale je fakt, že Veronika má pravdu v tom, že raději piš o tom co tě baví a ne to co chceme, ono je to na některých blozích pak znát, když ty holky píšou jen aby psaly a nemá to tu šťávu;-)
      Předpotopní foťák neva, zvířátka jsou krásná na všem;-)

      Vymazat
  5. Gratuluji k prvním deseti čtenářům, teď už to půjde samo!

    1. Sleduji :-*

    2. Miluji příspěvky o kačenkách, jejich klubání a růstu. Taky o dalším zvířectvu si ráda počtu, protože jde vidět, že k nim máš hezký vztah.

    Nic neměň, do ničeho se nenuť a dál piš předevšim o tom, co tě baví. Sama vím, že blog musíš dělat především pro radost a nejde o to kolik máš čtenářů, ale jak kvalitní jsou!

    A ve videích klidně pokračuj i s tímto foťákem, mě se náhodou moc líbilo :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trosku me mrzi, ze v CR je vcelku malo chovatelu drubeze oproti jinym statum :( Rada bych cetla i dalsi blogy o zviratech

      Vymazat
  6. Sleduji jako Swea Wialt.
    Jelikož doma taky nějaký ten „dobytek" chováme, tak si nejraději u tebe přečtu něco o tvých zvířátkách. A moc se mi líbí, že to vždy doplníš i o několik fotografií. Ale ráda asi přečtu i něco o oblečení a kosmetice :).
    Kdybych jen mohla něco navrhnout, tak by mě zaujal nějaký vtipný zážitek (se zvířátky nebo bez) :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se nam neco prihodi, tak to klidne sepisu :) Ono kdyby chovatelstvi bylo zazivnejsi, tak asi nechovaji predevsim jen starsi panove v duchodu, ale i mladsi generace :(

      Vymazat
  7. 1.kiki
    2.mě se líbí recenze kosmetiky a recepty :D a přečíst bych si chtěla třeba o Tvé kosmetice kterou používáš nejčastěji :)
    3.greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusim se kosmetiku nafotit, ale vzhledem k rekonstrukci domu je vse roztahane na x mistech, tak to asi budu muset nahazet na jednu hromadu :D

      Vymazat
  8. 1. shelly queen
    2. ráda si přečtu články o kosmetice a moc se mi líbí tvé články o zvířátkách doplněné fotkami :). A chybí mi tady jen jediná věc, a to už zmíněné outfity :)
    3. shelly0queen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od vyhlaseni giveaway jsem uz na sobe par veci, co by staly za to cvaknout asi i mela, ale resim problem, jak to udelat, kdyz me nema kdo vyfotit :( samospoust sice muj dedecek fotak ma, ale zase fotit se u zdi ve staticke poloze nechci a nevim, jak jinak na to :(

      Vymazat
  9. 1) misul.svecova@gmail.com
    2) Moc ráda mám články z osobního života, jsem hrozně zvědavá:))
    3) misul.svecova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju :)

    Zajímal by mě článek (nejlépe video) my make-up collection.

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Bavi me u tebe kosmetika.
    A napis treba neco o tvych oblibenych filmech :-)
    ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hlavně piš o tom, co tě baví, pak už by to nebyl koníček :)
    Jinak se mi líbí nehtové posty :)

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. aleachim15
    líbí se mi jak fotíš
    chybí mi fotky tebe
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji pres gfc she.is.the.one
    ja bych brala looky :)
    a zmenila bych titulek blogu
    dayelegant@gmail.com
    ps. to je mala giveaway? to je supr obrovska :))

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji-Audrey.
    Chtěla bych vidět nějaké tvé outfity:-)
    A článek by mě zajímal třeba i my make up collection:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem ako Lizzy :)
    Máš tu taký mix,rôzne články a práve to sa mi páči.Nepridávaš to,čo je už asi na každom blogu a píšeš články aké chceš :)
    Mňa by zaujímali nejaké tvoje sny,obľúbené seriály,filmy,knihy alebo čokoľvek.Tieto články mám veľmi rada,pretože sú to zároveň tipy pre nás,čitateľov.
    Paletka môže byť naozaj úžasná,mať to všetko takto pokope,už len aby sa to šťastie na mňa usmialo.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  18. nákupy

    outfity

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji :) uvítala bych recenze, laky na nehty a outfity :)) Jinakhezký blog.. :)

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. na tvojom blogu sa mi páči hlavne to už tu máš mix rôznych článkov
    čo by som uvítala ja véééľa DIY článkov
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. pathusqa-87@azet.sk
    Na tento blog som prišla len teraz, ale páči sa mi že tu maš všetko, každy si proste najde svoje..
    inak by som uvitala vela recenzi a nejake DIY :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nejraději čtu různé recenze a potom ještě takové ty random fotky z mobilu a tak.
    Chtěla bych třeba vidět nějaké outfity nebo bys mohla udělat nějaké DIY. Nebo ráda čtu o přípravcích na problematickou pleť které jdou běžně koupit v drogérce. protože už dlouho scháním nějaký zázrak na akné.
    reginka.cieslarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Na tento blog som narazila iba dnes, ale páčia sa mi tvoje články :)

    Ocenila by som viac DIY , rada by som aj prečítala o nejakých dobrých prípravkách na vlasy :)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem ako Peťuška...
    ja som zaťažená na recenzie... :) čím viac, tým lepšie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  25. 1)Kristýna Kolcová
    2)sleduji :)
    3)a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si nejraději počtu na recenzích ! :)
      Chtěla bych nějaké video nebo fotoreport na noční líčení ;)

      Vymazat
  26. Tak pokusim se si vse vzit k srdci :D Dekuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  27. zizkozuz@seznam.cz

    Tvůj blog sem si prostuovala. A nechápu jak to že sem na něj nenarazila už dřív. Máš úžasnej blog.
    Líběj se mi tvoje recenze.
    A chtěla bych asi více DIY ráda totiž něco vyrábím :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj sleduji Tě pod jménem : Dia

    O čem si u mne počtete nejraději? - Ráda si na blogu přečtu nějakou jednoduchou recenzi.

    A o čem byste si přečíst chtěly a mě o tom napsat nenapadlo? - Chtěla bych si přečíst příspěvek zpracovaný nějakou vtipnou formou :)

    Diana.Haupt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. :-D nejvíc se mi líbí recenze
    christina.deneuve@gmail.com
    a chtela bych nejakou jednoduchou DIY kterou zvládnu i já :D

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji tě pod GFC - Kristýna Kišelová :)

    Nejvíc se mi líbí recenze!:) Nádherně psané a přesto poradí!:) Fajn!:) A moc by se mi tu líbila nějaká videoodpověd!:)
    lady.kiminka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Marie Holbová(Emiiina)
    ráda čtu o kosmetice.. všelijaké recenze a tak
    Em.holbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Nataša Findrová :)
    Tak som nový člen ale čo som si pozrela tvoj blog páčia sa mi recenzie a najviac by som uvítala D.I.Y alebo nechty

    natasa.findrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. ja jsem zapomela email tak to pisu znovu
    GFC-Caramella15
    rada ctu clanky o nehtech a kosmetice :)
    treba outfity, problematicka plet, co delat proti cernym teckam, ale hlavne aby te to bavilo, nechci do niceho nutit
    Caramella15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Otázky:
    1)na tvém blogu ráda čtu recenze. Ty jsou skvělé ! :)
    2)přidala bych třeba DIY nebo outfity.

    přezdívka: Yoko Nguyen
    e-mail:luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Sleduju :)
    2. Ráda mám kosmetické recenze a uvítala bych třeba nějaké outfity
    3. sue.michalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1.Sleduju;)
    2.o zvířátkách:)...jinak bych třeba přidala outfity.
    3.vampiregirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Rada by som videla nejaké outfity, a rada si prečítam o kozmetike :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj sledujem :)
    veľmi rada čítam články o kozmetike...nových produktoch...rady a triky :D
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. čtu ráda různé recenze
    mohla by si natočit nějaké videa :)
    petussssssssss@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  41. celkovo sa mi páči obsah tvojich článkov a nechám sa rada prekvapiť čo si prichystáš ďalšie, rada by som si prečítala o nejakých skúsenostiach
    meno:lola181
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. Recenze jsou super a určitě nějaké outfity:)
    deni.tiefenbacherova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sledujem cez GFC :)
    Páčia sa mi kozmetické príspevky, a zas chýbajú mi tu DIY príspevky (keďže nejako ma to pochytilo a hľadám inšpiráciu) aa nejaký look príspevok.
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  44. Konečně mám trošku času, tak půjdu udělat lístečky a losovat výherce :)

    OdpovědětVymazat
  45. ahoj, jsem tvuj novy ctenar najdes me pod prezdivkou wimim
    rada ctu recenze na kosmeticke pripravky, neco o mode a o novinkach na kosmetickem trhu.
    nevim, jestli jsem tvoji giveaway stihla, kdyz ne, tak nevadi :)
    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  46. jsem tady prvně, ale ráda si počtu o moodě:)
    shaddyxova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tvůj blog miluju! Líbí se mi design tvé stránky!!!
    Můj mail je: marti.inspiration@gmail.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!