neděle 17. června 2012

Fixační sprej na makeup Alverde

Nechala jsem se zlákat :) Za 59,90 to zkusím a uvidím. Možná bude ve slevě i v té Vaší DM drogerii, tak se skočte podívat. 

Já zatím žadný jiný fixační sprej na makeup nevlastním, protože dříve jsem makeup nenosila a vcelku si myslím, že mi drží i jen na bázi pod makeup. Ale pro případ nějakého plesu by se mi mohl takový fixační sprej přece hodit a ještě za tu cenu... 

Je ho 50 ml, při nanášení voní ovocně, ale potom vůně zmizí. Měl by být přírodní a nastříkání na obličej je i docela příjemné. Výdrž makeupu je asi o něco delší i v tomhle vedru, nicméně s nějakým dražším fixátorem by to asi bylo jiné kafe.


6 komentářů:

  1. a jak jsi s ním spokojená a jak ti funguje? taky jsem na něj koukala v drogerii, ale odolola jsem a radši asi pljdu do fix+ :/
    ale tak možná jsem prohloupila? nořekni, jak ti to funguje:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me prislo, ze vydrz makeupu o neco prodlouzi urcite, ale s Fix+ ho urcite nelze srovnavat... Ja myslim, ze za tech 50Kc ho urcite vyzkousej, kdyztak podarujes nekoho, kdo se v kosmetice az tak nevyziva...

      Vymazat
  2. Já mám ten docela drahej od Urban decay a nepozoruju žádné výsledky, takže podle mě je to bohužel i o typu pleti:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mozne, zkusim ho v cervenci nastikat na sestru a promoce, co to udela na ni :)

      Vymazat
  3. Ahojky ,jsem potěšena,že jsi se u mě přihlásila,jsem unešena a po prvé tak detaelně vidím jak se rodí malé káčátka i housátka,jen mě mrazí, že často končí na pekáči!?Slavnostní líčení bez makeupu je jako k večerním šatům na boso!Kolikrát ale mi lépe posloužil levnější než drahý .Myslím,že nebyl tak výrazný a nebyla jsem jak umělá hmota,tak hezký večer,Daja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vetsina mych odchovu neni urcena na pekac :) Ale na chov na vejce a sber slimaku. Ale az se vyklubou male pizmovky, tak ty bohuzel po 3 mesicich sveho zivota na pekaci skonci, neco jist musime... A pristi rok uz snad bude i vlastni kureci a sbohem nechutne maso z obchodu

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!