čtvrtek 12. dubna 2012

Dlouhé nehty = ruce pouze na ozdobu?

Dnes jsem si na jednom českém blogu přečetla, jak jsou dlouhé nehty hnus, nejsou moderní a nedají se s nimi dělat ani běžné domácí práce. 

Já dlouhé nejspíš mám, ale gelové. Ačkoliv mám svoje vlastní nehty pěkné, dorostou mi i vcelku dlouhé, tak při pracech na domě a na zahradě se mi stávalo, že se jeden zlomil a musela jsem je opilovat všechny. A pak čekala, až zase narostou a pořád dokola. Měsíc před svatbou jsem se nechala přemluvit, že si zkusím nechat udělat gelovky. Tipy jsem nechtěla, jen gel na svoje nehtíky. A dopadlo to takhle:




A svatební dopadly zase takhle... Opět jsem nechtěla tipy a řekla si, že zkusím hranatější tvar. Zkusila jsem ho naposledy. Nelíbí se mi to. 




Co se mi ale líbilo bylo to, že držely při jakékoliv práci. Za což tedy vděčím i své nehtařce, je opravdu šikovná. Nechávám si teď narůst o něco delší, než jsem byla zvyklá u svých přírodních nehtíků, a ikdyž se to někomu zdá hnusné, mě se to líbí, zdá se mi, že i prsty vypadají lépe.




Nehty mám čisté, dělám s nimi bez problémů všechno, tak ať si každý říká co chce a nosí si nehty, jaké se mu líbí. Jen na práce na zahradě nosím kvalitní kožené rukavice. A na všechny kutilské práce, které mě také baví je nosím taktéž, pokud nedělám věci, na které je potřeba mít extra cit. A že mi něco trvá trošku déle nebo jsem si musela najít určitý způsob, jakým je lze bez problémů s drápky dělat, to je přece také problém pouze můj a ne cizích škarohlídů. U mé práce je vcelku důležité vypadat upraveně a s gelovkami si jen musím pohlídat si včas dojít na doplnění a to je ideál, pokud nemám čas lakovat.  To mě trošku mrzí, že už moc nelakuji :( Mám dvě krabice od bot plné laků a teď si lakuji defacto jen nehty na nohou. Na ruce jen nějaké ty šílenosti, razítka atp. Třeba krakovací lak jsem prostě vyzkoušet musela.


Co si o dlouhých nehtech myslíte? Líbí nebo nelíbí se vám?

7 komentářů:

  1. Jsem pro to, aby každý nosil to, na co se cítí. Před lety jsem začala s nalakovanýma akrylovkama, pokračovala přes zdobené gelovky, které jsem si dělala sama. Zkusila jsem tzv. lopatky i super dlouhé špičáky, nakonec jsem skončila u přirozeného tvaru a naprosto bez gelu.

    Úrazu se občas nevyhnu, ale většinou se to dá zavčasu podchytit a nehet malým fíglem zachránit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem přehlédla Tvůj komentář :( Četla jsem kdysi na Omlazení, že si děláš sama gelové nehtíky, proč jsi s tím přestala?

      Vymazat
    2. Už mě to přestalo bavit. Kdyby mi stačily obyčejné nalakované drápky, tak ok. Ale ke konci jsem nosila dlouhé špičáky se zdobením v gelu a s tím bylo pokaždé práce na několik hodin.

      Ted tedy naprosto bez gelu, i vlastní nehty se mi podařily vypěstovat(ale tady nemám zahradu a nestavím) a i s laky se dokážu vyblbnout :)

      Vymazat
  2. Já souhlasím, gelové nehty také mám a jeden čas byly opravdu dlouhé, nyní mám spíše kratší ale to hlavně kvuli tomu že se mi omylem povedlo dvěma nehtům urazit tu francii, tak teď čekám až mi zase narostou. :-) Dělám s tím uplně všechno a kolikrát ani nevím že něco takového mám. Od sekání trávy, plení skalky až po domácí práce. Třeba pochopím, když takové názory mají na ženy, co mají opravdu maxidlouhé ty špičky. Ale moje nehtařka říkala, že ty paní co si to nechávají tak dlouhé dělat s tím dělají také naprosto vše. Je to hlavně o zvyku :-) Když se hrabu v zemi tak mám rukavice a udržuji je hezké, tak proč je nemít. :-) Dřív jsem se za svoje ruce styděla protože moje nehty vypadaly jako pahýlky, protože mám moc krátké to lůžko. Ale už se nestydím a doufám že mi vydrží. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě už začíná být problém s rukavicemi :( Látkové jsou za chvíli od nehtů děravé a kožené v malé velikosti mají docela krátké prstíky :) Takže vzhledem k množství jarních prací na zahrádce, budu muset asi nehty trošku zkrátit.

      Vymazat
  3. Mě mome nehty rostou krásně rychle, ani se nelámou, ale mě vždycky brzo naštvou- jsem na to asi kopyto, ale mě se pak s nima dělá všechno hrozně špatně, mám problémy s různými zapínáními a taky s ni i jakoby vrážím do dveří, zdí..prostě všude jak na to nejsem zvyklá a to pak bolí. Takže vypěstumu tak dvakrát do roka, uziju si francouzkou manikuru a pak zas zkracuju na minimum. Navíc tedy mám nejraději červené laky a to se mi na mě na dlouhých ani nelíbí. A co se týče cizích- vyloženě mě odpuzujou takové ty šíleňe dlouhé přeplácané gelovky do špičky, obdivuju nositelky, že se tím nezapíchnou, ale v konečným důsledku je to jejich věc:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty do spicky se mi take nelibi, je to moc carodejnicke :) ja moc ani nejsem na hodne tech ozdobicek, fimo a pod. Nejake zdobeni ano, ale ne moc preplacane, ja si vystacim i s barevnou francii, jako mam treba dnes :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!